søndag, april 20, 2014

Påske

Jeg må sige at påske blev fejret noget anderledes end den plejer. Da jeg vågnede og gik nedenunder for at spise stod der en kæmpe kurv på bordet med mit navn på. Denne kurv var fyldt med påskeslik, og jeg når sikkert ikke at få det hele spist(jeg har stadig slik fra Halloween.)
Hen på eftermiddagen kørte vi over til Grandma og Grandpa, hvor hele familien skulle samles. Alle der ikke går i High School måtte gå på jagt efter påskeæg som påskeharen havde lagt ud i hele haven. Imens måtte vi stå pænt på verandaen og kigge på, det var nu også meget hyggeligt.
Der blev spist masser af påskemad, og efter maden blev der også tid til at alle de musikalske talenter i denne familie gav et lille nummer.

Isabella på påskeægs jagt

Fandt også ud af at jeg ikke må overlade min telefon til Camilla og Julia

Så er der koncert med alle børnebørnene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar