onsdag, april 09, 2014

Mit første mål!

Lacrosse er ikke det jeg har skrevet mest om her inde, men i dag syntes jeg lige det var nødvendigt at skrive en bette besked om det. Jeg scorede nemlig mit første mål i dag! Vi spillede mod Glen Burnie som er den skole aller tættest på os. De er egentlig kendt for at være rigtig dårlige til sport, og sidste gang vi spillede mod dem vandt vi da også stort. Så jeg ved ikke om det var hvad der gav mig lidt ekstra selvtillid.
Det var egentlig ret sjovt, for så snart jeg fik målet blev jeg mega glad og spurtede op ad banen. Det er jo det jeg er van til fra håndbold, haha. Da jeg kommer ud på bænken lidt senere sagde alle bare at det var mega godt gået og at de var mega stolte af mig. Josie fortalte mig også, at da jeg scorede sagde Coach Dave ”She can go home now!(Hun kan tage hjem nu!)” hvorefter alle på bænken stirrede ondt på ham, og han fortsatte ”I meant... She got a goal now, so she can go home and say that she scored a goal(Jeg mener... Hun har scoret et mål nu, så nu kan hun tage hjem og sige at hun scorede)” hvor alle så grinede. Jeg skulle lige til at blive helt fornærmet haha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar