lørdag, februar 15, 2014

Ud at shoppe, skøjte og en tur i biografen

Det var egentlig meningen at der skulle være et YFU event, hvor vi skulle til DC for at stå på skøjter, men det blev aflyst pga. været. Så istedet kørte Stacy(YFU frivillig) mig, Olivia, Anna og Pilar til Columbia Mall, hvor vi tilbragte et par timer, inden vi kørte videre for at stå på skøjter i Columbia.

Columbia Mall er det shopping center som nogle af jer nok har hørt om. For i slutningen af Januar var der nemlig et skyderi i centeret, hvor to unge blev dræbt, hvorefter gerningsmanden skød sig selv.
Det var rigtig underligt at være tilbage, og lige pludselig så vi butikken hvor det var sket. Butikken var lukket, men der var lavet en mindevæg, hvor folk skrev beskeder på. Fik sådan en helt underlig følelse i maven.

Efter et par timer med shopping. Hvor jeg købte alt for meget, jeg slet ikke havde brug for. Kørte vi over til skøjtehallen. Pilar havde aldrig stået på skøjter før, men hun blev hurtigt rigtig god til det. Jeg er også rigtig glad for, at jeg fik lov at dele den oplevelse med hende. 

Imens vi skøjtede rundt bestemte vi os for, at vi gerne ville i biografen og se den nye film med Zac Efron, that Awkward Moment. Så da vi var færdige kørte Stacey os over til mit hus, hvor vi spiste inden vi tog til Arundel Mills. Her blev der også en lille smule tid til at shoppe (HVORFOR!?) og vi fandt de fineste strikketrøjer i Forever21, vi bare var nød til at tage et billede af.

En helt fantastisk dag, med nogle helt fantastiske mennesker.

Mindevæggen.

På skøjter!


Havde lidt højere forventninger til filmen, men stadig rigtig god

Vi skal jo vise at vi elsker USA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar