fredag, februar 07, 2014

Hawaii #7

Sidste dag på skønne Hawaii.

Igen idag blev vi delt op i to grupper, den ene skulle snorkle og den anden ud at vandre. Så fordi jeg var ude at snorkle onsdag, skulle jeg ud at vandre idag. Heldigvis fik vi lov at sove længe idag! Tror jeg kunne bruge en ekstra uge for at få udhvilet efter den her uge. Tilbage til vandreturen. Vi gik hele vejen til Diamond Head som er en vulkan. Her fra skulle vi så hele vejen op til udsigtspunktet. Der var varmt og solen skinnede, så man blev godt svedig, men hold op hvor var det, det hele værd da vi kom der op. Det var så utrolig smukt.
Da vi kom tilbage til hotellet besluttede vi os for at gå på stranden og nyde den sidste dag.

Til aften kørte vi til Paradise Cove, hvor vi skulle til en Luau hvilket er en slags Hawaiiansk fest. Alle havde deres flotteste tøj på. Bus turen var omkring en time, så vi havde tid til de sidste dance parties i busserne inden det hele var ovre. Til aftensmad fik vi gris der havde stegt under jorden i 59 timer og 22 minutter. Det blev serveret med en masse andet Hawaiiansk mad, og hold op hvor var det godt.
Da busserne kom tilbage til hotellet for sidste gang var der sådan en trist stemning. Alle kom til at snakke så godt sammen på den tur, og vi ved jo ikke om vi nogensinde vil se hinanden igen.

Da der blev holdt møde om næste dag blev der også sunget fødselsdagssang for mig og en anden pige. Så jeg kan sige at 110 udveslingsstudenter sang fødselsdagssang for mig. På Hawaii. RET VILDT!
Det var dog rigtig trist, men mine søde venner kom med gaver, og fik også sagt ordentlig farvel til dem. Dem jeg snakkede mest med er dog i Maryland området, så det går nok.


Den smukke udsigt fra Diamond Head


Det blev igen tid til gymnastik på stranden

En ting jeg aldrig vil kunne



Ved ikke hvad jeg skal gøre uden min skønne Louise!!!!

Lige pludselig var Otto fra Sverige på scenen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar