lørdag, februar 01, 2014

Hawaii #1

Ñu er det halvanden uge siden jeg kom hjem fra Hawaii, og nu har jeg endelig fået tid til at skrive om det, så undskyld at det er lidt forsinket.

Turen var arrangeret af Belo og vi var 110 udvekslingsstudenter afsted, så det var simpelthen bare så sjovt!

Det hele startede lørdag morgen, hvor jeg stod op lidt i fire, blev kørt til lufthavnen, hvor jeg mødtes med Fredrik og Marvin, og så var der et seks timers fly til San Fransisco. Efter et par timer i San Fran var det ombord på det næste seks timers fly mod Honolulu. Her blev vi modtaget af staff fra Belo, og sammen med en masse andre udvekslingsstudenter blev vi kørt til hotellet, der lå lige ned til stranden i Waikiki, Honolulu. Da vi nåede frem var det dog mørkt, så jeg så ikke så meget af området den dag. Vi fik vores værelser, og med det samme var det ned til infomøde og aftensmad. Det vildeste skete dog da jeg fandt ud af hvilket værelse jeg skulle være på. Louise(jeg har været sammen med i Maryland) og mig, var kommet på samme værelse! Jeg var simpelthen så glad! Efter mødet fik vi vandflasker, t-shirts og skulle skrive os på den farve(gruppe) vi ville være i. Hvilket var lidt besværligt da de fleste allerede havde skrevet sig op, og vi var en gruppe der gerne ville være sammen. Men det lykkedes!

(Undskyld kvaliteten)
Drengene kedede sig lidt i San Fransisco

Selfie på flyet!

Reunited med Agnes!
Har ikke set hende siden December


Ingen kommentarer:

Send en kommentar