fredag, november 22, 2013

Vinter sport begynder!

Så er den første uge med vintersport gået. Jeg er kommet med på svømmeholdet, hvilket ikke er svært, da de gerne vil have så mange så muligt.

Alle er utrolig søde, og helt vildt imødekommende! Helt anderledes end menneskerne i mange af mine klasser.
F.eks. er det sådan at, hvis jeg lige står alene bare to minutter, og en pige der hedder Melissa ser det. Så skynder hun sig over til mig for at snakke. Jeg er også allerede blevet utrolig gode venner med en pige der hedder Jojo, så jeg er endelig ved at få nogle flere venner. Det skader jo heller ikke at Frepp og Sören også svømmer, så det skal nok blive nogle rigtig gode måneder.

Men hold op hvor er det hårdt! Vi har landtræning tirsdag, torsdag og vandtræning mandag, onsdag og nogengange fredag.
Efter træning (især vand) har jeg godt nok kunne mærke det! Første dag kunne jeg nærmest ikke løfte mine arme, og mine ben har aldrig været så ømme som efter træning idag. Men det er en dejlig øm følelse. Det er tegn på at jeg har lavet noget, haha.

Poolen hvor jeg kommer til at bruge 3-4,5 timer om ugen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar