onsdag, november 27, 2013

Retirement Ceremony

Jeg var til Joes pensions ceremoni idag. Han går fra at være aktiv i hæren, til at være civil, så han laver det samme men er ikke aktiv længere.. Jeg er ikke helt klar over hvad det betyder. Men ihvertfald var det en rigtig fin ceremoni, hvor vi fik at vide alle de steder han har været, en masse søde ord, og en masse fine diplomer. Selv Vibeke fik et diplom fordi hun har fundet sig i at han har rejst så meget, alle de år de har været gift.

Joe sagde også et par ord selv. Det fik hele familien til at græde lidt, men det var jo glædes tårer, så det går nok. Han gav Daniel, Camilla og Isabella en medaljon (er ikke helt klar over hvad det er/hedder) og jeg fik også en! Jeg var simpelthen så glad, for det havde jeg overhovedet ikke regnet med.

Efter ceremonien var der mad fra Mama Lucias(der hvor vi også spiste før homecoming), og en helt vildt flot kage!

Det var også lidt sjovt at se Joe i sin fine uniform, som han havde tabt sig nok til at passe i (4 uger i et eller andet land der lyder som et fantastiland i Afrika, sætter sine spor.) Som han sagde "As soon as the ceremony is over, I can eat whatever I want" haha, han er virkelig en skøn værtsfar.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar