lørdag, november 09, 2013

Hej igen gamle ven

Så gik turen igen en tur til the Big Apple. Denne gang var det en endagstur som YFU Maryland arrangerede, så vi var 20 udvekslingsstudenter afsted. Hold op vi havde det sjovt. Mange sov i Shawns hus fra fredag til lørdag, hvilket resulterede i at mange af os ikke fik ret meget søvn. Vi forlod Maryland lidt i seks, og omkring klokken ti, var vi klar til at stå på båden ud til frihedsgudinden. Denne gang stod vi af på øen, men tiden var knap. Vi blev dog delt op i to grupper(dem der stoppede hele tiden for at tage billeder, og dem der bare gik), og min gruppe nåede ikke båden til Manhattan (vi er dygtige.) Men det lykkedes at komme tilbage. Hvorefter vi gik hen til Ground Zero. Nogle skulle se Mama Mia (mig), så jeg kunne ikke komme ind til 9/11 memorial (øv, øv, øv!) Men showet var fantastisk! Og noget helt specielt, siden det var den 5000 gang showet blev opført på Broadway. Så der var også ekstra ting efter showet.

Så var der tid til lidt shopping på Times Square, inden vi igen blev proppet ind i bilerne og kørte hjem.
Igen var der en masse der sov i huset, så det blev heller ikke til meget søvn den nat. Men hvem har brug for søvn når man kan havde det sjovt med de andre studenter?

Jeg kan ikke huske hvad disse vægge hedder, eller symbolisere, men jeg ved at de har en mening.

Mig, Victoria(Tyskland) og Louise(Brasilien)

Så ses vi igen fru Frihed

Gruppebillede!
Jeg er med på billedet, er dog bagved Antons hovede, så man kan ikke se mig.

Skulle selvfølgelig også prøve at køre med Subway i NYC

Alle fik en badge, og nogle fik balloner
(som vi gik rundt med på Times Square)

Hvem siger man ikke kan have et pariserhjul i Toys'R'Us?

M&M World!

Smukke Times Square

Ingen kommentarer:

Send en kommentar