mandag, november 11, 2013

En tur til lægen

Selv en tur til lægen herovre er en oplevelse.
Først da vi kom ind skulle vi taste informationer ind på en touch skærm. Bagefter blev vi udspurgt om 100 forskellige kontakt oplysninger, og endelig kom jeg ind (troede jeg.)
Først var der en sygeplejerske der tog min temperatur, målte hvor høj jeg var, hvor meget jeg vejede og tog mit blodtryk. Derefter kom jeg ind i et rum, hvor sygeplejersken tog en eller anden prøve. Så kom lægen og kiggede, hvorefter en fra laboratorie afdelingen kom og tog en blodprøve (jeg har aldrig fået taget en blodprøve, så var ekstremt nervøs!)

Da vi så havde ventet noget tid kom lægen ind og fortalte resultatet. Han havde faktisk været i Danmark, og kunne huske den lille havfrue, og at Tivoli var utrolig smuk med alle tulipanerne. Så det var lidt sjovt.
Da vi var færdige gik vi ud til en skranke hvor vi startede, hvor vi skulle betale. Dog havde vi noget bøvl, men det blev hurtigt fikset.
Meget anderledes end et lægebesøg i Danmark, det kan vi nok hurtigt blive enige om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar