lørdag, november 30, 2013

Black Friday shopping på en lørdag

Black Friday er dagen efter thanksgiving, hvor alle butikkerne har de vildeste udsalg. Mange butikker åbner nu allerede torsdag aften, og har åbent hele natten (de skøre amerikanere)
Jeg var dog ikke selv ude om fredagen. Nogle gange bliver folk dræbt, fordi der er så mange mennesker! Jeg fik ét råd: LAD VÆRE MED AT TAGE I WALMART!
Åbenbart går folk helt amok i walmart. Men også mange elektronik butikker er under stort pres.
Min black friday shopping foregik dog på 'Small Business Saturday', hvor det er meningen man skal handle i de små butikker i lokal området. Men jeg tog altså til The Mall in Columbia, sammen med Olivia, og hendes "fætter" Blake.
Vi havde det rigtig hyggeligt, og fik også shoppet lidt (mest mig, og jeg fik shoppet en del). For det center har bare alle de butikker jeg gerne vil i! Hvilket Arundel Mills ikke har(det center der ligger tættest på mig)

Efter shopping og en tur forbi Starbucks, tog vi hjem til Olivia hvor vi så lidt fjernsyn, spillede et spil og snakkede, før jeg blev hentet.



Vi kom forbi dette hus på vej hjem fra centeret.
De spillede dog julemusik lidt senere


Ingen kommentarer:

Send en kommentar