mandag, november 04, 2013

Bedste halloween nogensinde

Som de fleste nok ved er den 31. oktober Halloween. Det er en højtid man gør rigtig meget udad herovre (som jeg har fortalt med de to haunted houses), så jeg glædede mig rigtig meget. Jeg kan uden tvivl sige, at det her har været min bedste Halloween nogensinde. Camilla og mig tog over til vores ven Andrews hus, hvor vi spiste pizza før vi gik trick or treating(slik eller ballade.) Ved godt at det mest er små børn der gør det, men jeg ville bare ikke gå glip af den amerikanske Halloween stemning, og hvem vil ikke gerne have gratis slik? Jeg har gjort det nogle gange hjemme i Danmark, men det her var noget helt andet. Det var Carolines første gang selvom hun er 16, så vi var helt oppe at køre. Folk havde virkelig gjort noget ud af det, og der var især et hus der var helt vildt dekoreret med lys, røgmaskine og gravsten(super uhyggeligt.) Mange var helt klar til at vi kom, så de havde en stor skål fyldt med slik, og nogle var endda i kostumer.

Mit græskar er blevet endnu mere uhyggeligt, og var helt klar til Halloween

Vores buschauffør gav os Halloween slikposer

The Halloween Crew!
(fra venstre) Kevin, Camilla, Shawn, Andrew
Mig, Caroline og Kiana

Jeg fik samlet 1,6 kg slik ind!
Vi har dog ikke vejet Camillas bunke

Senere på aftenen blev der leget lidt med helium balloner.
Kevin levede sig virkelig ind i rollen!

Det er rigtig blevet efterår, og jeg har lige nu den bedste udsigt i huset

Ingen kommentarer:

Send en kommentar