tirsdag, oktober 01, 2013

Six Flags

Søndag var vi en tur i 'Six Flags America', det er en kæde af forlystelsesparker spredt udover hele USA. Hele min familie har sæsonkort der til, så der var 'Tag en ven med gratis'-dag. Så vi havde nok billetter til at Isabella kunne få en veninde med, og Kevin(en af Camillas venner, nu også min) kunne komme med. Vi havde det rigtig sjovt, og prøvede alle de vilde rutsjebaner. Ved fritfald satte jeg dog grænsen. Efter en forfærdelig oplevelse i Gardaland i Italien sidste sommer, er jeg HELT færdig med den slags.
Uheldigvis mistede Kevin sin telefon ved/i en af rutsjebanerne. Vi aner ikke om han tabte den, eller om der er nogen der har stjålet den. Den var bare helt væk. Heldigvis var den dækket af forsikring, så der er allerede en ny på vej til ham.

Da vi stod i kø til fritfald, syntes jeg at jeg kendte en der stod foran os, og da jeg kiggede tilbage på ham, stirrede han også på mig. Akavet!. Jeg sagde det til de andre, og de var sikre på at de aldrig havde set ham før. Så pludselig gik det op for mig, at det var til orientation i Annapolis, hvilket betød at han var udvekslingsstudent. Men jeg var ikke 100% sikker, så da han var på vej ud sagde jeg det her til ham "Hey! Du er udvekslingsstudent ikke?" han kigger underligt på mig og svarer ja. "Du rejser med YFU" han kigger endnu underligere på mig og svarer igen ja. "Vi var til orientation i Annapolis sammen" hvorefter han kigger ekstremt underligt på mig, inden han han udbryder "Ja! Det er er rigtigt!"
Det var lidt underligt/sjovt, at møde en anden udvekslingsstudent midt i 'Six Flags'.

En anden uheldig ting der skete var, at vi sad fast på toppen af bakken i en trærutsjebane der hedder 'Roar'. Camilla og jeg sad forrest, og vi var HELT på toppen, så vi kunne lige sidde og kigge ned ad. Og det gik lodret ned! Så vi kiggede bare på hinanden og sagde "Nu skal vi dø".
En af dem der arbejdede der, havde fået til opgave at gå hele vejen op, for at fortælle hvorfor vi var gået i stå. Så da han endelig nåede op var han mega forpustet. Han var måske omkring tyve, så der var en der råbte "Så gammel er du da ikke" hvortil han svarede "Jo jeg er så!"
Vi fik en god lille snak med ham, inden vi kunne komme videre.

Da vi så kom ud fra 'Roar' så jeg en fodboldtrøje hvor der stod Carlsberg på, så jeg tænkte "Ej hvor sejt!" hvorefter jeg kigger lidt nærmere, og det går op for mig at det er en F.C.K trøje! Jeg var dog ikke helt sikker, så da jeg sagde det til Camilla gik hun tilbage for at kigge. Og ganske rigtigt, det var det!
Jeg var rigtig fristet til at snakke med ham der havde den på. Men gjorde det ikke.

Vores flotte billede fra rutsjebanen 'Superman'

Halloween tema i parken, så der var springvand af blod!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar