mandag, oktober 21, 2013

I denne uge har jeg ~ Trip, Test & Tisset I Bukserne

Denne uge har været dejlig nem.
Mandag var havde vi fri klokken tolv. Tirsdag var jeg på field trip(tur) med min tysk klasse, jeg skulle dog blive efter skole for at tage en test. Onsdag skulle jeg møde sent fordi de fleste skulle tage en test, som jeg ikke behøvede at tage. Torsdag var den eneste normale skoledag, og fredag havde vi fri.
Onsdag aften var vi ovre på skolen for at sætte kopper op i et hegn ved softball banen, da det er noget mange gør, når der er nogle der har fødselsdag. Uheldigvis var de blevet fjernet om morgenen, hvilket vi var rigtig kede af, da Cora aldrig fik det at se.

Camilla og jeg skulle være alene hjemme fra fredag til lørdag, da Vibeke og Joe skulle op at besøge Daniels college. Så vores planer var at blive herhjemme, og se netflix hele natten. Men pludselig blev de planer ændret. Så lige pludselig var vi på vej over til Kevins hus, da det var hans fødselsdag og han inviterede os over til pizza. Det var rigtig hyggeligt og vi havde "bål", og var en tur i deres udendørs spa. Heldigvis kunne hans forældre både hente os og køre os hjem, ellers havde vi ikke haft mulighed for at komme.

Lørdag sov jeg rigtig længe, og omkring klokken tre hentede Camillas onkel os, for at køre os over til Shawns hus. Vi skulle nemlig til et halloween YFU event. Det startede med en corn maze, som er en labyrint i en stor majsmark. Efter det blev det tid til endnu et haunted house. Jeg var tæt på ikke at gå der ind, men denne gang havde jeg åbne øjne hele vejen. Jeg kiggede dog ikke til siderne, mest bare på Frepps ryg, og jeg holdt da også fast i hans jakke. Men det var fremskridt. Efter det, sad vi en vogn efter en traktor, der kørte os igennem en hjemsøgt skov. Det var dog ikke så uhyggeligt, og vi fik hinanden til at grine det meste af vejen.

Søndag var jeg i kirke for første gang, sammen med Grandma og Grandpa, jeg syntes dog det mindede meget om en gudstjeneste i Danmark. Efter kirken kørte vi hen og fik "morgenmad" på Atlanta Bread Company. Senere på dagen var jeg i DC med Grandpa, da hans bror udstillede på en kunst udstilling. Det var rigtig hyggeligt, og vi snakkede hele vejen til og fra DC.

Vores mesterværk lavet af kopper

Hygge omkring "bålet"

Efter labyrinten blev der tid til gokarts 

Camillas flotte billede af vores morgenmad/brunch


Ingen kommentarer:

Send en kommentar