mandag, oktober 14, 2013

I denne uge har jeg ~ Sushi, Spiritweek & Sent I Seng

Mandag til torsdag gik dagen med skole og afslapning. Det var dog ikke en helt almindelig skoleuge, der var spiritweek!
Skemaet så sådan her ud:
Mandag: Pajama Day
Tirsdag: Maryland Pride Day
Onsdag: College Day
Torsdag: Twinday
Fredag: Spirit Day (Skulle have rødt på da jeg er junior)
Det var rigtig sjovt at se folk gøre noget ud af det. Selvom alle kunne blive enige om, at det var den kedeligste spiritweek nogensinde.

Torsdag var den første dag imens jeg har været her, hvor det regnede HELE dagen. Det føltes ligesom at være tilbage i Danmark. Regnvejret fortsatte også hele fredagen, men så var det heldigvis også forbi.

Fredag var de tre første timer helt normale, bortset fra at vi ikke rigtig lavede noget. Der var ikke rigtig nogen der kunne koncentrere sig, og lærerne forventede ikke at vi kunne koncentrere os pga. peprallyen der skulle være i fjerde time.
Det var egentlig meningen at hele skolen skulle samles på stadionet klokken tolv, hvorefter der ville være to timers peprally. Men fordi det regnede, blev det flyttet indenfor. Selvom hallen er stor, var der altså ikke plads til hele skolen på en gang, så der var to peprallys. Min lærer skulle dog være der til begge fordi han styrer koret, så hele min klasse fik lov at blive der til begge.
Der blev kronet homecomingcourt, undtagen King & Queen. Lærerne spillede fodbold imod eleverne, og der var optrædener af koret, marching bandet, cheerleaderne og dance company.
Det var rigtig sjovt, er dog sikker på at det ville have været endnu sjovere, hvis det havde været udenfor som planlagt.

Efter skole hentede Vibeke os, vi skulle lige et smut forbi Target, da jeg ikke havde nogle sko at tage på til festen om lørdagen. Heldigvis havde de nogle behagelige ballerinasko, så dem snuppede jeg. Har dog fundet ud af at mit kort ikke virker i Target, hvilket virkelig er irriterende, når den butik bare har ALT hvad man har brug for.

Imens vi var til peprally sendte Shawn en besked, om Camilla og mig ville med ud at spise, og hen i et haunted house om aftenen. Men Camilla blev hjemme da hendes kæreste kom den aften(fuld forståelse). Det var meningen at vi skulle have været på Hard Rock Cafe i Baltimore, men der skulle komme to piger fra Virginia, og de sad fast i trafikken, så planerne blev ændret. Istedet kørte vi til 'the Red Parot' hvor vi fik sushi(NAM!), og så kørte vi hen til the haunted house. Hvor Frepp, Sören og Werner(Tyskland) sluttede sig til gruppen.
Jeg har aldrig været så bange! Hold op hvor var det uhyggeligt. Så snart vi gik ind begravede jeg mit ansigt i Olivias jakke, og sådan gik jeg hele vejen igennem. Jeg tror jeg åbnede mine øjne fem gange max. De andre syntes bare det var rigtig sjovt, at jeg var så bange. Jeg nåede ud i live, og da de andre sagde at jeg godt kunne åbne øjnene fordi vi var ude, gjorde jeg det. Men lige pludselig kommer der en hen imod mig, jeg troede det var en fra gruppen, men så ser jeg at hans ansigt er smurt ind i blod, og så begynder jeg at skrige igen. Det var helt klart en oplevelse, selvom jeg ikke kiggede ret meget (haha, jeg er lidt af en kylling.)

Lørdag var fuldt booket, og der er så meget at skrive, så det er i et indlæg HER

Søndag var jeg i Washington DC, så der er også masser at fortælle, det kan du læse HER

Cora, Camilla og mig til Pajama Day
Det var skønt at have nattøj på i skole!

Cora, Camilla, mig og Shawn til Twin Day.
Det var ikke engang meningen at Shawn skulle matche os, haha.

Når Isabella og mig fjoller

Skolens maskot. GO KNIGHTS!

Havde Joes Maryland trøje på til Maryland Pride Day.
Den var tydeligvis alt for stor, så brugte den som kjole.
Der skulle selvfølgelig stemmes på en homecoming Prince & Princess.
Så Kevin og Savannah delte slikkepinde ud for at få stemmer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar