mandag, oktober 28, 2013

I denne uge har jeg ~ Skole, Spørgsmål & Starbucks

Jeg ved godt at jeg starter hvert indlæg med, at endnu en uge er gået super hurtigt forbi. Men det er helt utroligt så hurtigt tiden går.
Mandag efter skole, blev jeg pludselig model for tøjet i skole butikken. Tirsdag morgen startede jeg med et godt grin, da jeg blev spurgt om Danmark ikke godt nok er i Canada. Fredag aften blev brugt ved kirken, hvor vi hjalp med at lave halloween goodie bags til et Ronald McDonald House. Lørdagaften endte Camilla og mig i centeret sammen med Shawn, Olivia, Frepp, Sören og nogle af drengenes venner. Hvor vi spiste aftensmad, spillede spil i arkaden, og så filmen 'Bad Grandpa'.
Søndag kørte vi hen til en hobbyforretning der hedder 'Michaels'. Den er nok fire gange så stor som den Panduro jeg normalt er i, og hold op hvor havde de mange ting! Efterfølgende gik Camilla og mig over til Starbucks, fordi vi ikke gad med hen at handlemadvarer. Så jeg var jo nød til at smage den berygtede 'Pumpkin Spice Latte', og den lever op til dens rygte. Den smager fantastisk! og jeg kan klart anbefale den, hvis den kan fås hjemme i Danmark.

Kevin og Cody, der gør deres aller bedste

Camilla og mig lavede frikadeller til aftensmad!

Vi kunne pynte vores cookie halloween agtigt.
Men jeg syntes et dansk flag var mere passende

Vi vandt masser af kuponer, ved Fruit Ninja spillet

Amerikanerne er så glade for mad, at de laver det til juletræskugler

Er jeg gået ind i en blomsterbutik!
Nej, de er alle sammen af plastik

Blev lidt kreativ da vi var på Starbucks


Ingen kommentarer:

Send en kommentar