mandag, oktober 14, 2013

Washington DC

Efter omkring fem timers søvn, var det op og afsted til Washington DC.
For at gøre en lang historie kort. Vi kørte rundt på segways, med en guide og så alle seværdighederne.
Efter det kørte vi hen til en halloween fest i North Virginia, hvor jeg igen mødte studenter, jeg ikke havde mødt før.
Det var en helt vildt hyggelig dag og aften. Så nu vil jeg bare lade jer kigge på nogle af de mange billeder jeg tog.
Goddav Obama!

Vi er så søde med cykelhjelme på

Elsker det her billede!

I starten tænke jeg "Nej! Mand gå væk!"
Men syntes egentlig det er et ret fedt billede

Hele gruppen foran Lincoln Memorial

Min skønne svenske veninde

Slog lige et smut forbi ham her

Capitol Building

Vi havde det super sjovt med at køre på segway. Nogen mere end andre.
Werner skulle lige se om han kunne passe i svingdøren

Med isterninger eller øjne?

Den lækre halloween mad

Skipperskræk og Cowboyen er klar til at angribe maden

Min skønne brumbasse

Vi lavede alle sammen et græskar, og det var så (u)hyggeligt med dem på terrassen.
Mit er det i nederste højre hjørne

Undskyld kvaliteten.
Washington Monumentet om aftenen ligner lidt Empire State Building i New York

Ingen kommentarer:

Send en kommentar