lørdag, september 28, 2013

Sweet 16

Fredag aften var jeg inviteret til Sweet 16, som de kalder det her ovre. Det er noget stort når man fylder 16, det er ligesom 18 års i Danmark. Det var en af Camillas veninder, som jeg også er kommet til at snakke godt med, der havde inviteret mig. Jeg var rigtig spændt, og kunne ikke vente til at se hvordan det foregik. Jeg havde kun set serien på MTV, men det er jo ekstremt overdrevet. Troede jeg. Det var så sjovt, og rigtig hyggeligt. Der var en hel masse slik, et dansegulv, en photobooth, god musik, og mange mennesker. Når jeg siger mange mennesker mener jeg ikke hundrede, men vi var måske tredive eller fyrre. Caroline havde den fineste kjole på. Hun lignede en prinsesse version af klokkeblomst. Da det var tid til at skære kage samlede alle sig i en stor cirkel omkring bordet, og sang 'Happy Birthday.' Efter lysene var pustet ud blev der spillet 'Sweet Caroline' og nogle forskellige mennesker dansede lidt med Caroline, så hun ikke bare dansede for sig selv. Imens Camilla var ved at danse med hende kom Andrew(Carolines kæreste) hen mod dem, og Camilla snurede hende lige ind i hans arme, hvorefter han lænede hende bagover. Det var så sødt!. Efter kage spisning blev der pludselig sagt i mikrofonen, at der nu blev spillet en sang af ønske fra Andrew. Så han tog Caroline med ud på dansegulvet, hvor de var de eneste to der stod og dansede. Forestil dig en af de rigtig tøsede film, bare i virkeligheden! Det var det mest romantiske jeg nogensinde har set! Kevin og jeg kunne slet ikke stoppe med at sige "Aww!".
Photoboothen var et hit. Jeg var derinde så mange gange, med så mange forskellige, så nu har jeg en masse fantastiske minder. Vi fik også lov at tage bordpynten med hjem. Den bestod af en krukke fyldt med slik på pinde + vi lavede slikposer. Det var en helt vildt sjov aften, og jeg er så glad for at jeg fik lov at komme med, selvom hun ikke havde kendt mig længere end et par dage da hun inviterede mig.
DEt var også helt underligt at være til en fest, hvor der overhovedet ikke var noget alkohol. Det er klart anderledes fra Danmark. Men hvem behøver alkohol, når man sagtens kan have det sjovt uden?


Nogle af de mange billeder der blev taget 

Bordpynten som vi fik lov at tage med hjem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar