søndag, september 29, 2013

Lang lørdag

Lørdag startede tidligt, da vi skulle hen på Isabellas skole for at løbe 5k løb. Det var mit første løb nogensinde, så nu har jeg også oplevet det, selvom det var med en masse små børn, haha.

Efter løbet kørte Joe mig hjem, for at jeg kunne tage et bad. Camilla og Cora var nemlig frivillige ved løbet, så de løb ikke. Så snart de kom hjem, kørte vi igen. De skulle nemlig hen på en Fair(marked) hvor de skulle lave ballondyr sammen med Honor Society (en klub.) Men siden jeg ikke havde andet at lave, tog jeg med. Det var rigtig hyggeligt, og jeg blev imponeret over mine evner (nej, ikke rigtig.) De fleste ting jeg lavede, lavede jeg sammen med Cora, bl.a. den fantastiske fisk der kan ses nedenunder.

Direkte fra markedet, tog vi til Mall of Columbia, hvor der skulle findes kjoler til homecoming. Camilla havde fundet sin på nettet, så det gik hurtigt, mens Cora også fandt den perfekte kjole, men jeg fandt ikke en. Stor overraskelse!. Jeg fandt dog en anden kjole, som var sat ned fra $27 til $7! Hvilket er ca. 38 kr.! Et fantastisk køb.
Selvfølgelig blev der også tid til et smut forbi Starbucks. Da manden så sagde hvad det var der var færdigt, troede jeg det var min, fordi han sagde hvad det var og holdt så pause. Jeg tænkte "Han kan ikke sige mit navn," men så siger han Bob, lige da jeg var ved at tage den, fordi det var den samme som jeg skulle have. Så Cora, Camilla og jeg flækkede af grin! Lige efter var Camillas dog færdig, og da han siger "Cinderella" tror vi at det er hvad Camillas drik hed, fordi den var lyserød, men lige i det Camilla er ved at tage den siger han "Eller står der Camilla?" Og så flækker vi af grin igen. Jeg ved ikke om det er sjovt at læse, eller om man skulle være der for at forstå det. Undskylder på forhånd.

Vores fantastiske fisk med bobler!

Ikke Cinderella og Bob, men Camilla og Pernlle??
(Næste gang tror jeg at jeg vil hedde Bob, for det kan de stave til.
Jeg stavede det endda for hende?)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar