mandag, september 23, 2013

I denne uge har jeg ~ Lasagne, Løbetur & Lange Dage

Endnu en uge er gået, hold op tiden flyver bare afsted.

Mandag og tirsdag var jeg i skole, kom hjem, lavede lektier, spiste og gik i seng. Et indlæg omkring skolen er på vej.

Onsdag var jeg for første gang ude at løbe! Jeg havde helt glemt hvor godt det føltes, så nu skal det gøres til en vane igen. Vi fik to timer tidligere fri fra skole, og været var skønt. Så det gav mig lige lidt ekstra motivation.

Torsdag efterskole hentede Joe os, fordi Camilla havde et klub møde. Han skulle dog lige ind i en værktøjsbutik på vej hjem, så imens han var der inde, gik Camilla og mig ind en guitar forretning. Aldrig har jeg set så mange guitarer på et sted! Der var endda et helt specielt rum til de aller dyreste, så der hverken var for fugtigt, eller for tørt. Så jeg kan nu sige, at jeg har rørt, og kørt fingrene hen over strengene på en 2000$ dollar guitar!!
Til aften skulle Camilla og mig lave lasagne(min livret), og vi skulle prøve at lave den amerikanske version (Mor, jeg savner dansk lasagne!). Det underlige var at der skulle ricotta ost, og andre mystiske ting i. Det smagte godt, men vi blev alle enige om, at næste gang laver vi den danske version.

Fredag efter skole blev vi igen hentet(Jubi! Ingen bus) af Joe. Så vi stoppede for at få 'Snowballs'. Det er egentlig bare mikro mikro isterninger, hvor de sprøjter noget sirup på så de får en smag. Jeg fik med mango, og var godt tilfreds.
Fredag aften blev jeg dog pludselig forkølet(Øv øv øv!) og fandt ud af lørdag, at Camilla også var blevet aftenen før.

Så lørdag lavede jeg ikke rigtig noget. Jeg sov længe, var en tur i Walmart med Isabella og Vibeke, og på Skype med mor, far og Patricia(min lillesøster) i hele TO timer!. Aftenen blev brugt foran fjerneren med Camilla, hvor vi så 'Pretty Little Liars'.

Søndag var jeg blevet endnu mere forkølet, så det føltes som om jeg var syg. Så dagen blev ikke brugt på andet end en smule lektier, et bad, og en film. Om aftenen skulle jeg dog på restaurant for at fejre Sörens(Tyskland) fødselsdag! Vi kørte derfor til Annapolis, hvor vi spiste på resturanten 'The Melting Pot' som er en fondue restaurant. Jeg har aldrig prøvet fondue før, så det var rigtig sjovt. Vi startede med at få brød og lidt grøntsager, som vi så kunne dyppe ostefondue. Efter det fik vi en lille salat, efterfulgt af en masse forskelligt kød, som vi selv skulle koge/tilberede i den der fondue gryde. Så alle fik mobilerne frem, da vi fik at vide at hvert stykke skulle have to minutter. Vi sluttede af med chokoladefondue. Der var skumfiduser, jordbær, brownies, cheesecake og en masse andre lækkerier, som vi dyppede i chokoladen. Det smagte FANTASTISK! Så hvis jeg får muligheden igen, vil jeg ikke gå glip af den.

Den første opgave jeg har fået tilbage, hvor jeg har fået et A!
Det var i Theatre Arts

Dette er i engelsk, så det er også et stort fedt A

Alle de guitarer!

Min første Snowball med mango smag

Blåbærvafler med sirup til morgenmad

Dårlig kvalitet (I know) lyset var rigtig dårligt.
Men det er fra søndag aften på resturanten sammen med Olivia og Camilla.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar