torsdag, august 15, 2013

Rodet dag

Idag har været virkelig rodet. Vi tog hjemmefra omkring klokken 8.30, fordi jeg skulle registreres på skolen og mødes med min vejleder, så jeg kunne vælge hvilke klasser jeg vil have. Men for en eller anden grund, skulle jeg til Annapolis (en halv time væk) for at blive registreret. Så jeg kunne ikke være med til den første dag af cheerleading, for så længe jeg ikke er indregistreret i skolen, er jeg ikke dækket af forsikringen. Så jeg måtte side og kigge på. Hvilket jeg er glad for nu, for nu jeg ved lidt om hvad der foregår. Så efter cheerleading skulle Camilla og mig, lige hurtigt sige hej til vores vejleder. Men så var der en hel masse der ikke kunne lykkedes med Camillas skema, så det skulle ændres. Da det endelig var blevet ændret, kunne vi køre til Annapolis. Heldigvis var der ingen trafik, så det tog os kun en halv time. Der skulle jeg åbenbart tage en matematik test. Jeg har ingen anelse om hvorfor. De anbefaler at man tager matematik, men YFU kræver det ikke, så hvis min skole ikke har noget imod det, vil jeg helst springe det over. Men jeg skulle åbenbart lave den. Efter det kunne vi endelig komme hjem. Efter to timer, skulle vi dog ud i bilen igen. Kirken har en Youth Group, og de havde inviteret til hot dogs, burgers og s'mores. Så Camilla og mig tog derhen, spillede spil, og jeg fik snakket med nogle flere mennesker. Der var dog ingen på vores alder, men det var hyggeligt.

Min første s'more!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar