mandag, august 26, 2013

I denne uge har jeg ~ Planes, Picnic & Pretty Little Liars

Den sidste uge er gået så utrolig hurtigt. Men alligevel syntes jeg, at den har været rigtig lang.
Mandag blev vi "passet" af Joe forældre, da Joe og Vibeke var afsted for at aflevere Daniel på college. På en måde fik vi overtalt Joanne til, at tage os med i biografen. Så vi så den nye film 'Planes'(er ikke klar over hvad den hedder på dansk) en rigtig sød film, især hvis man kan lide filmen 'Biler'. Men inden filmen lavede Isabella, Camilla og jeg mini doughnuts. Vi fik lavet over 50, og hold op hvor smagte de godt!

Tirsdag lavede jeg ikke så meget. Men jeg fik dog gjort Camilla afhængig af serien 'Pretty Little Liars'. Da jeg fandt ud af, at der er tre sæsoner på det amerikanske netflix, gik jeg straks igang. Camilla blev dog opslugt af serien, så nu ser vi det sammen.

Onsdag var jeg henne på skolen for at vælge klasser. Jeg syntes jeg har valgt en masse sjove fag, ikke flere boglige end nødvendigt.

Torsdag fik jeg en besked fra Olivia, om jeg ikke havde lyst til at tage med i centeret. Så Vibeke kørte mig derhen. Vi brugte omkring tre timer i Marylands største center, Arundel Mills, hvor vi også nåede en tur omkring Starbucks, før vi (igen) var i biografen. Denne gang for at se 'We're The Millers'. Vi grinede næsten hele filmen, så den kan klart anbefales.

Fredag skete der ikke så meget. Jeg var i Walmart med Vibeke, og om aftenen var vi til pizza night, med Joes familie. Så nu har jeg NÆSTEN mødt alle i den tætteste del af familien.

Lørdag brugte jeg to timer ved poolen for at få lidt sol. Hvilket man må sige jeg gjorde. Min permenente bikini fra turen til Kroatien, blev lige gjort tydelig igen. Klokken fire kørte vi over til Shawns hus, hvor der var picnic for alle udvekslingsstuderende i Maryland. Hold da op vi er mange! Vi havde det super hyggeligt, og fik både god mad, var en tur i poolen og lavede s'mores.

Søndag startede vi med at male i tre timer. Så nu varer det ikke længe før jeg kan komme ind på mit "rigtige" værelse. Søndag var også Olivias fødselsdag, så det skulle fejres med stil! Shawn inviterede Olivia, Camilla, mig og en tysk pige der hedder Kim, på mani- og pedicure. Så da neglene var tørre fik vi lækre cupcakes Shawn havde taget med. Jeg tog med Olivia hjem, da de havde en ekstra billet til en musical om aftenen, havde de spurgt, om jeg ikke havde lyst til at tage med. Så vi tog til et sted hvor der først var buffet, og bagefter showet 'Les Miserables'. Det specielle ved stedet er at skuespillerne også er tjenerne, og scenen er der hvor buffeten stod. Hold op hvor var det et godt show! Alle skuespillerne/sangerne var helt fantastiske.
En skøn afslutning på en skøn uge.

Mini doughnuts!

Victoria Secret Pink butikkens prøverum

Vil Starbucks medarbejderne nogensinde lære mit navn?

En mystisk samtale, med en mystisk person

Alle Marylands udvekslingsstudenter

Pedicure! :-)

Vores flotte negle

Olivia kom hjem til et værelse fyldt med balloner

Kæmpe amerikanske supermarkeder

Toffifay? Det hedder altså Toffifee

Hjemmelavet cookie og is


Ingen kommentarer:

Send en kommentar