mandag, maj 06, 2013

Familie!!!

Jubiii!!! Jeg er simpelthen så glad!
Imorges fik jeg en venneanmodning på Facebook fra en pige der hedder Camilla, der har samme efternavn som den familie jeg forhåbentlig skal bo hos. Så jeg hoppede rundt, og fik pludselig travlt, for ikke at komme forsent i skole, haha. 
Jeg forlod ikke min telefon 1 sekund imens jeg var i skole, for var sikker på at YFU ville ringe idag, og det gjorde de! De ringede da jeg havde engelsk, og efter sidste gang de ringede(januar) har jeg kodet nummeret ind, så jeg kan se hvis det var dem der ringede. Så jeg skyndte mig udenfor, så jeg kunne tage den. Endelig har jeg fået at vide hvad min familie består af, og hvor jeg skal gå i skole.

Min værtsfamilie består af forældrene Vibeke og Joseph og børnene Daniel, 18, Camilla, 15 og Isabella, 8.

Da jeg kom hjem sendte jeg en mail til dem, og Vibeke svarede lige med det samme, og de vil skype med mig i dag! Jeg er spændt men også nervøs. Jeg skal bo ved den her fremmede familie i et helt år, og nu skal jeg snart snakke med dem for første gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar