onsdag, maj 22, 2013

Et brev fra en fremmed

Jeg har haft så travlt med min værtsfamilie, at jeg helt har glemt at skrive om min kontaktperson! Hun ansøgte mig som venner på Facebook, og jeg tænkte "Jeg kender dig ikke" og slettede anmodningen, to minutter efter fik jeg en besked fra hende, hvor hun forklarede, at hun var min 'area rep.',og fortalte lidt om sig selv. Så jeg skyndte mig at ansøge igen. Ups :-)
Hun har allerede sendt mig to postkort. Hvor hun fortæller lidt om Maryland, og om nogle af de ture hun plejer at arrangere. Jeg skrev også lidt med hende en dag, hvor jeg spurgte hvor lang tid hun har været 'area rep.' og værtsmor. Hun har været meget igennem, men samtidig virker hun som en fantastik person. Hun er så inspirerende, jeg kan ikke vente med at møde hende!

De flotte postkort
Det første (Det med Washington D.C)

Det andet (Det med sommerfuglen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar