tirsdag, maj 07, 2013

Den første gang

Så er skype lige blevet lukket ned. Det var rigtig hyggeligt at snakke med min værtsfamilie, men også lidt akavet, siden vi ikke ved så meget om hinanden endnu, havde vi ikke helt vildt meget at snakke om.


Jeg fik at vide, at det var Vibeke, Camilla, Daniel og Isabella jeg skulle skype med. Men da de dukkede op på skærmen, var det kun Camilla og Daniel. Vibeke var blevet nød til at køre til dyrelægen med et af deres marsvin. Men hun ville skynde sig hjem igen. Efter et stykke tid, hentede Daniel Isabella, og så var der ingen stilhed. Camilla sagde at hun ikke normalt snakkede og fjollede så meget, men at det var fordi hun var spændt. Jeg fik også snakket kort med Vibeke, da hun kom hjem.
De virker alle sammen rigtig søde, og jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg vil få et fantastisk år sammen med dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar