torsdag, maj 30, 2013

Ansøgt om visum

Jeg har lige brugt to timer sammen med min far foran computeren, for at udfylde et skema på nettet, så jeg kan få et amerikansk visum. Jeg syntes godt nok nogle af spørgsmålene er dumme. Men de vil selvfølgelig være sikre på at jeg ikke er med i en terrorgruppe, er prostitueret og at jeg ikke har tænkt mig at kidnappe nogle børn, haha. De fleste af spørgsmålene var ja og nej, så de var rimelig hurtige at komme igennem. Men så var der også en masse med ens baggrund, og hvad man skal lave imens man er i USA, der tog lidt længere tid.

Jeg fik også bestilt tid tid interview på den amerikanske ambassade. Den første tid var den 18. juni, så jeg er nød til at få lavet et midlertidigt pas, for jeg ved ikke om mit rigtige pas når at komme inden jeg rejser på ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar