søndag, december 02, 2012

Kulturweekend

Så er jeg hjemme fra kulturweekenden, hold da op en oplevelse. Desværre har vi fået at vide, at vi ikke må fortælle for meget om den, da det kan ødelægge oplevelsen for andre studenter. Men jeg kan godt fortælle i store træk, hvad vi lavede.

Fredag: Vi ankom til huset, skulle aflevere vores telefoner(NEJ!!) og så fik vi værelser. Vi boede 6 piger på mit værelse, tre sjællændere, to fynboer og så lille nordjyde mig, så det skulle nok blive spændende. Så fik vi aftensmad, havde nogle lege for at lære hinanden lidt at kende, og så var der mavehygge. Jeg vil ikke fortælle hvad det er, da det er en af de store oplevelser ved weekenden, men hvis du skal være udvekslingsstudent med YFU, kan du godt glæde dig. Så var klokken blevet elleve, og vi skulle i seng. Men der gik lang tid inden alle faldt i søvn, især på mit værelse, for der var så meget at snakke om.

Lørdag: den 1. december! Vi blev vækket med julemusik og morgenfriske frivillige. Så var det tid til at stå op, og spise morgenmad. Vi hørte et foredrag, lavede en masse øvelser, og over middag, gik vi i små grupper, hvor vi fik nogle cases, som vi så skulle se hvordan vi ville løse.
Så var der aftensmad, og 'kulturevent' det var vildt sært, men meget lærerigt. Så lavede de frivillige underholdning. Der var mavehygge, og så i seng. Men der faldt sne! Så der var lige lidt sneboldkamp igennem vinduerne, før vi faldt i søvn.

Søndag: Vi blev vækket, spiste morgenmad, hørte et foredrag, fik nogle opgaver, holdt opsamling, og så var det farvel.

Undskyld for det lange indlæg, men syntes det var vigtigt at få det "hele" med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar